donderdag 8 augustus 2013

Nieuwe trend? Het belang van goede Customer Service

Het belang van klantenservice als speerpunt om klanten te binden aan je bedrijf, wordt de laatste tijd steeds meer ingezien. Zo gaan meer bedrijven hun klantenservice weer 24/7 openstellen voor hun klanten en is er nu in Nederland ook een initiatief gestart om tot een top 30 te komen van Call Centers voor Customer Service. Dit programma is een initiatief van Telecommerce Magazine en het Klantinteractie Kenniscentrum. De doelstelling van het programma is het bieden van mogelijkheden voor call centers om zich te spiegelen aan wat door het algemene publiek als een goede customer service wordt gezien. Het programma is gebaseerd op 14.400 effectieve mystery calls, op een jaarlijkse visitatie en op de meting van de online reputatie. De mysterycalls worden verspreid over het jaar uitgevoerd.

Grote namen doen mee, zoals De Lotto, E.ON, Nuon, Allsecur, Ohra, KPN, T-Mobile, GreenChoice, Ziggo, Rabo en Postcode Loterij. Wie volgt?

0 reacties:

Een reactie posten